Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
ZAMKNIJ
Prosferi Sp. z o.o. - Aktualności

Portal Intranetowy

Celem realizacji tego projektu u jednego z naszych klientów, było przede wszystkim uporządkowanie i skatalogowanie dokumentów, regulaminów i wielu innych informacji, zwiększenie bezpieczeństwa informacji dzięki centralnemu zarządzaniu uprawnieniami oraz zintegrowanie wielu narzędzi dedykowanych tak, aby każdy pracownik posiadał z jednego poziomu dostęp do wielu dedykowanych, takich jak:
- Systemy sprzedaży ubezpieczeń i kredytów,
- Zarządzanie produktem,
- Wydruki cenówek,
- Helpdesk,
- Kontrole marketingowe,
- systemy premiowe,
- Zamówienia indywidualne,
- i wiele innych.

Automatyzacja procesu zarządzania ceną oraz etykietą cenową na półce - aplikacje dedykowane

Złożony moduł, uwzględniający możliwość dynamicznego tworzenia i zwizualizowania etykiet cenowych z wszystkimi niezbędnymi informacjami typu kody, ceny, atrybuty, a także piktogramy. Tworzenie szablonów i opisów produktów. Przypisywanie różnych formatów etykiet do różnych kategorii produktów oraz różnych salonów sprzedaży. Automatyczne wykrywanie zmian cen,atrybutów i innych elementów wpływających na konieczność zmiany etykiety cenowej na półce sklepowej. Powiadamianie pracowników o konieczności zmiany wraz z możliwością odznaczenia już zmienionych etykiet. Tworzenie historii zmian na produkcie i wiele innych elementów, związanych ze zmianą. Tworzenie koszyka wydruku wraz z automatycznym dopasowaniem etykiety cenowej w zależności od kategorii (promocja, zwykła, wyprzedaż itp.). Zarządzanie konkurencją, produktami niekompletnymi i inne, wpływające na cenę oraz format etykiety.

Offigo.pl - autorski projekt aplikacji

Na bazie naszych doświadczeń, stworzyliśmy gotowy produkt dostępny w modelu SaaS, który w pierwszej fazie rozwoju, skupia się na obszarach:
- Zarządzania dokumentacją (umowami, regulaminami, itp.) wraz z elastycznymi ścieżkami akceptacji, analizą wąskich gardeł, gotowych szablonach dokumetów i elastycznym udostępnianiem tych informacji
- Automatyczne rozliczanie delegacji wraz z wielopoziomowych procesem akceptacji,
- Zarządzanie czasem pracy, w tym elektroniczne listy obecności, tworzenie grafików wraz z wykrywaniem kolizji, elektroniczne wnioski urlopowe,
- Skatalogowaniem i zarządzaniem majątkiem firmowym wraz z analizą cash flow,
- Możliwość budowania złożonych formularzy, w tym ankiet.

Po więcej szczegółów zapraszamy na Offigo.pl


Delegowany.pl - autorski projekt aplikacji

Jesteśmy autorami pierwszego w Polsce systemu do rozliczeń delegacji krajowych oraz zagranicznych dostępnego z poziomu przeglądarki internetowej.

System nie tyle umożliwia wprowadzanie poleceń oraz rozliczeń, ale przede wszystkim kontroluje cały proces akceptacji. Od akceptacji polecenia, przez akceptacje rozliczenia czy wypłaty, po oznaczenie delegacji jako już rozliczonej.

Ponadto dzięki zastosowanym algorytmom, automatycznie proponuje gotowe rozliczenie na podstawie wprowadzonych danych, co przede wszystkim wpływa na ograniczenie kosztów każdego przedsiębiorstwa.

W chwili obecnej z aplikacji korzysta już kilkaset przedsiębiorstw, z czego jesteśmy bardzo dumni.

Kontynuacją tego projektu było powstanie kolejnej aplikacji, która posiada jeszcze szerszy wachlarz możliwości oraz jeszcze lepiej opracowany moduł rozliczeń delegacji.


Sprzedaż ubezpieczeń oraz kredytów (Integracja z API banków) - aplikacje dedykowane

Celem budowy aplikacji była optymalizacja procesu sprzedaży ubezpieczeń sprzętu i kredytów ratalnych oraz możliwość elastycznego zarządzania sprzedażą. Aplikacja zakładała integrację z systemami bankowymi funkcjonującymi w salonach sprzedaży.

Główne funkcje aplikacji:
Możliwość wypisania polisy ubezpieczeniowej oraz kredytowej z poziomu jednego uniwersalnego formularza,
- Automatyczne kierowanie danych do określonego banku, wybranego przez aplikację na podstawie zdefiniowanych parametrów dla danego salonu sprzedaży,
Elastyczne ustawianie współczynników sprzedaży (zależne od zdefiniowanych progów sprzedaży dla poszczególnych banków),
- Możliwość definiowania z poziomu aplikacji własnych raportów oraz zestawień,
- Konsolidacja danych sprzedaży ubezpieczeń oraz kredytów w zestawieniu z danymi sprzedaży dla danego salonu,
-integracja oraz automatyczne naliczanie prowizji w systemie premiowym.

Zarządzanie produktem - aplikacje dedykowane

Aplikacja miała na celu umożliwienie tworzenia dodatkowych atrybutów produktów na bazie katalogu magazynowego, tworzenie list promocyjnych, wyprzedażowych i innych w oparciu o zdefiniowane parametry w określonych czasie, co bezpośrednio wpływało na system zarządzania ceną oraz wydruki etykiet cenowych.

System kontroli rabatowania - aplikacje dedykowane

Aplikacja miała na celu automatyczną kontrolę rabatów udzielanych przez pracowników oraz rabatów automatycznych (promocje, wyprzedaże, itp.). Zawiera możliwości wyjaśnień, odrzuceń lub akceptacji wraz z integracją z systemem premiowym i automatycznym nanoszeniem się różnic.

Zarządzanie i sprzedaż powierzchni handlowych - aplikacje dedykowane

Celem aplikacji było wyeliminowanie kolizji i pełne raportowanie sprzedaży powierzchni handlowych dostawcom. Aplikacja miała na celu umożliwienie przeprowadzenia pełnej inwentaryzacji powierzchni handlowych z określeniem powierzchni możliwych do odsprzedaży dostawcom. Dodatkowo umożliwienie zarządzania tymi powierzchniami w zespole, przez tworzenie umów określonych w czasie i dla danego dostawcy, wraz z oznaczeniem w aplikacji czasu i ilości potrzebnej powierzchni w określonych salonach sprzedaży. Automatyczne tworzenie ofert handlowych, system statusów oraz pełny obieg informacji po sprzedaży od poinformowania salonu o sprzedaży i przygotowaniu miejsca, przez udokumentowanie zdjęciowe i opisowe zmian po demontaż.

Zarządzanie umowami/bilboardami - aplikacje dedykowane

Aplikacja miała na celu zarządzanie około 1300 bilboardami oraz umowami z tym związanymi. Moduł zawierał również system kontroli, ocen, raportowanie o stanie bilboardu oraz jego pełną kartę informacyjną. Dodatkowo zintegrowano mapy google w celu zwizualizowania lokalizacji.

Planowanie akcji handlowych - aplikacje dedykowane

Moduł miał na celu zebranie wszystkich informacji dot. planowanych akcji handlowych, wraz z wszystkimi załącznikami typu spoty, instrukcje itp. oraz pełną kontrolą nad akcjami wraz z systemem powiadomień określonych grup pracowników.

Kontrola kolportażu gazetek promocyjnych - aplikacje dedykowane

Budowa modułu, miała na celu zautomatyzowanie zbierania informacji o kolportażu od pracowników salonów sprzedaży oraz pełne raportowanie. Pracownicy mieli odpowiedzieć na określone pytanie, w przeciwnym wypadku dostęp do innnych narzędzi był blokowany.

System premiowy - aplikacje dedykowane

Aplikacja miała na celu zautomatyzowanie naliczania premii na podstawie danych sprzedażowych oraz innych dynamicznie określanych współczynników, z ostateczną weryfikacją i kilkoma poziomami akceptacji/

Zamówienia indywidualne - aplikacje dedykowane

Aplikacja została stworzona na potrzeby optymalizacji procesu wymiany sprzętu pomiędzy salonami sprzedaży. W procesie uwzględnione zostały wykluczenia, kontrola centralna oraz raportowanie o zamówieniach oraz sprzedaży przesuniętego sprzętu.


© 2018 Wszelkie prawa zastrzeżone

Jesteśmy członkiem